Etusivu / Huolto

Huoltotilaus








Toimitustapa:

* Jos et tiedä kuinka laitteen sarjanumero löytyy, katso ohjeet täältä.

Lisätietoa huollon tilaamisesta:

Jos valitset toimitustavaksi postin, saat lisäohjeet sähköpostiisi. Saat halutessasi alustavan kustannusarvion ennen lähettämistä. Jos haluat tuoda laitteen paikan päälle Tuusulan Jokelaan, ajankohta tulee sopia etukäteen. Lomake tulee täyttää joka tapauksessa toimitustavasta riippumatta. Huoltolomakkeen täyttö ja lähettäminen ei sido mihinkään. Pakkaamisohjeen löydät täältä.



Toimitusehdot:

Mikäli laitetta ei syystä tai toisesta saataisi korjattua, laite palautetaan asiakkaalle postitse maksutta. Jos asiakas ei halua kustannusarvion saatuaan korjauttaa laitettaan Macfitillä tai myydä viallisena, asiakas vastaa itse 6 € paluupostimaksusta tai laitteen noutamisesta. Asiakkaan tietoja ei käytetä muuhun kuin huoltoon liittyvään yhteydenpitoon. Täydelliset toimitusehdot pääset lukemaan täältä.